Charlotte is ondernemer en wilde online opvallen, met name op Facebook en Instagram. Ze verkoopt voedingssuplementen en promoot een gezonde levensstijl. Haar merk mag lekker knallen en laat zien dat gezond eten en leven heel erg leuk kan zijn. Dus dat hebben we terug laten komen in haar personal brandingshoot. Samen gingen we op avontuur om haar merk op de kaart te zetten. We wilden foto’s maken die echt opvallen tussen al die andere online berichten. Met deze visie hebben we een reeks kleurrijke brandingfoto’s gemaakt met een grote funfactor. Elke pijler van haar merk is vertegenwoordigd, waardoor ze voor ieder moment het juiste beeld voor handen heeft.
Tijdens de fotoshoot hebben we ervoor gezorgd dat elk beeld de essentie van Charlotte’s merk communiceerde. We hebben de voedingssupplementen op een creatieve manier gepresenteerd, zodat ze niet alleen als producten werden gezien, maar als iets dat een positieve impact heeft op het dagelijks leven van mensen. Door de juiste compositie, belichting en emotie te gebruiken, hebben we de boodschap van fun, vitaliteit en gezondheid overgebracht. Met opvallende, knallende kleuren en vrolijke over-the-top poses gaat dat online opvallen Charlotte nu prima af!
Dit caseverhaal van Charlotte laat zien hoe strategisch ontwikkelde brandingfoto’s je dichter naar je doel helpen. Wil je online opvallen? Je netwerk uitbreiden? Je autoriteit laten zien? Met een combinatie van creatieve visie, sterke concepten en de juiste boodschap help ik je dichter naar je doel.